Întâlniri individuale

Workshop nutritie

PAȘI INIȚIALI

 

1. E necesar să-ți ții jurnalul alimentar timp de câteva zile. Asta înseamnă să-ți notezi ce mănânci și la ce ore. Pentru mine e o scuză bună să-mi recapitulez ziua și îmi place că mă ajută să fiu mai prezentă în viața mea.

 

2. O să-ți mai cer și analizele medicale generale (dacă nu le ai făcute în ultimele 6 luni) – e important pentru tine, în primul rând, și pe mine mă ajută să văd ce se întâmplă în organismul tău (dacă îți funcționează tiroida ok, dacă ai colesterolul în limite normale, dacă ovarele tale sunt bine – în cazul în care ai).

 

3. La prima întâlnire ne cunoaștem, citim împreună jurnalul și analizele, apoi discutăm despre strategia pe care o vom aborda și obiectivele pe care le setăm pentru a ne da seama când îți atingi țelul.

 

4. Primul lucru de care ne vom ocupa este normalizarea alimentației. Important e să te obișnuiești cu gândul că îți dau să mănânci. Trecem de la mentalitatea de dietă la stil de viață. Sunt aici să te ghidez în construirea stilului tau de viață cu principiile bune pentru tine, care îți susțin corpul în eforturile pe care le ai de făcut în fiecare zi și care sunt diferite de eforturile pe care le face prietena ta cea mai bună, care ți-a dat ultima dietă pe care ai ținut-o.

 

PRO’s & CON’s

  • Rezultate sustenabile
  • Îți construiești propriul stil de viață
  • E despre cum te simți în pielea ta
  • Sunt alături de tine în tot procesul

  • Frustrare că nu apar rezultate la fel de rapid ca în cazul dietelor (sau din contră)
  • E un proces ce presupune suișuri și coborâșuri
  • Nu e o dietă minune

HAI SĂ NE AUZIM

Numele tău (*)

Email (*)

Subiect

Mesaj

* câmpuri obligatorii

4.03.2016